Lipiec 2025


Gminny Zakład Gospodarki Wodnej i Komunalnej w Mierzęcicach

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Główny specjalista ds. technicznych


 

Wymagania niezbędne:

  1. Wykształcenie wyższe techniczne

  2. Posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie budowy / utrzymania sieci wodociągowo – kanalizacyjnej.

  3. Posiada co najmniej 1 letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w budowy / utrzymania sieci wodociągowo – kanalizacyjnej.

  4. Znajomość przepisów prawa budowlanego i ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzeniu ścieków, prawa wodnego, ustawa o zamówieniach publicznych oraz ustawa kodeksu pracy.

Wymagania dodatkowe:

  1. Prawo jazdy kat. B.

  2. Umiejętność pracy w zespole, umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji.

  3. Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych.

  4. Komunikatywność, kreatywność, dyspozycyjność, odporność na stres.

  5. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

  6. Nieposzlakowana opinia.

  7. Umiejętność pisania pism urzędowych.

  8. Mile widziana znajomość programu AutoCAD oraz znajomość środowiska GIS.

  9. Znajomość organizacji i zasad funkcjonowania sieci wod – kan, procedur administracyjnych.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

  1. Nadzór nad pracą działu technicznego poprzez:

  • organizowanie pracy pracownikom działu w ciągu dnia po wcześniejszym uzgodnieniu zadań z bezpośrednim przełożonym,

  • należyte wykorzystywanie czasu pracy i jego kontrola, przestrzeganie dyscypliny pracy oraz przepisów BHP przez pracowników brygady,

  • dbałość o jakość pracy i oszczędne gospodarowanie dysponowanymi materiałami i środkami pracy.

  1. Prowadzenie bieżącej dokumentacji do naliczenia wynagrodzeń i ewidencjonowanie czasu pracy pracowników.

  2. Przyjmowanie zgłoszeń awarii wodociągowo - kanalizacyjnych i kontakt z odbiorcami usług w sprawach dotyczących eksploatacji i stanu technicznego oraz jakości wody.

  3. Przygotowanie odpowiedzi na pisma i interwencje odbiorców wody oraz wydawanie zapewnień dostawy wody, warunków technicznych wykonania przyłączy wodociągowych i uzgodnień branżowych.

  4. Prowadzenie rejestru awarii wodociągowo - kanalizacyjnej i zużytych materiałów do eksploatacji.

  5. Nadzór nad pobieraniem próbek wody i ścieków do badania zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem przez Sanepid oraz ich analiza po odbiorze wyników i podejmowanie działań w celu eliminowania nieprawidłowości w jakości wody.

  6. Zapewnienie przygotowania dokumentacji budowlano-wykonawczych dla planowanych i realizowanych inwestycji.

  7. Sprawdzanie dokumentacji projektowych dotyczących inwestycji, w tym aktualności uzgodnień, decyzji i warunków.

  8. Prowadzenie i nadzór nad realizacją inwestycji, w tym m.in.

  • przygotowywanie umów, aneksów i załączników do podpisywanych umów z wykonawcami,

  • współudział przy opracowywaniu harmonogramów umownych i realizacyjnych inwestycji,

  • nadzór i koordynacja realizowanych inwestycji zgodnie z umowami, dokumentacją i projektami,

  • reprezentowanie inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej,

  • przygotowywanie i prowadzenie narad koordynacyjnych dot. budowy,

  • nadzorowanie i monitorowanie jakości oraz bezpieczeństwa wykonywania robót budowlanych na budowie, w tym wykorzystanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wadliwych wyrobów budowlanych,

  • nadzorowanie i monitorowanie umów o podwykonawstwo i akceptowanie podwykonawców,

  • kontrola postępu robót budowlanych w stosunku do założeń inwestycji, rozpoznawanie i raportowanie opóźnień i zagrożeń,

  • sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,

  • bieżąca analiza ponoszonych kosztów i ich zgodności z założonym budżetem,

  • uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, częściowych i końcowych.

  1. Przeprowadzanie przeglądów i odbiorów gwarancyjnych i pogwarancyjnych, sprawowanie nadzoru nad robotami związanymi z usuwaniem wad i usterek.

 

Wymagane dokumenty:

  1. życiorys(CV),

  2. list motywacyjny,

  3. dokumenty poświadczające wykształcenie,

  4. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

  5. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w złożonych dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.

Termin i miejsce składania dokumentów:

  1. Wymagane dokumenty należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17.07.2025 roku do godz. 11.00 w siedzibie GZGWiK Mierzęcice, ul. Wolności 133 (sekretariat) w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Nabór na stanowisko główny specjalista ds. technicznych" lub drogą elektroniczną na adres: gzgwik@mierzecice.pl.

  2. Oferty, które wpłyną do Zakładu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

  3. GZGWiK w Mierzęcicach zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami. O terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.

Informacje dodatkowe:

  1. Niniejsze ogłoszenie opublikowano na stronie BIP GZGWiK w Mierzęcicach oraz umieszczono na tablicy informacyjnej GZGWiK w Mierzęcicach.

  2. Informacja o wyborze osoby na stanowisko głównego specjalisty ds. technicznych zostanie ogłoszona na tablicy informacyjnej w siedzibie GZGWiK w Mierzęcicach oraz na stronie GZGWiK w Mierzęcicach.

Informacja o ochronie danych osobowych (realizacja Artykułu 13 RODO):

 

  1. Administratorem danych jest Gminny Zakład Gospodarki Wodnej i Komunalnej w Mierzęcicach dalej ADO,

  2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: iodo@marwikpoland.pl

  3. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, a celem ich przetwarzania jest prowadzenie rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

  4. Dane mogą być udostępnione podmiotom obsługującym administratora lub jego podwykonawcom.

  5. Dokumenty z danymi osobowymi otrzymane od kandydata będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące od momentu ich złożenia i będą niszczone niezwłocznie po zakończeniu procesu rekrutacji.

  6. Gminny Zakład Gospodarki Wodnej i Komunalnej w Mierzęcicach informuje, że posiadają Państwo prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub o prawie do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także o prawie do przenoszenia danych oraz o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego.

  7. Żądanie wprowadzenia zmian lub usunięcia nie będzie miało zastosowania (w szczególności) w przypadku konieczności wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania na mocy prawa lub do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym oraz do celów archiwalnych w interesie publicznym.

  8. Dane osobowe nie będą wykorzystywane do profilowania ani podejmowania zautomatyzowanych decyzji.

     

Informacja wytworzona przez:
Łukasz Hyla
email: l.hyla@gzgwik.mierzecice.pl tel.:32 288 70 53
, w dniu:  08‑07‑2025 14:37:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Łukasz Hyla
email: l.hyla@gzgwik.mierzecice.pl tel.:32 288 70 53
, w dniu:  08‑07‑2025 14:37:00
Data ostatniej aktualizacji:
08‑07‑2025 14:55:07
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie